Het Autosalon gaat pas morgen open voor het grote publiek, maar ik kon al snel even gaan piepen. Wat snelle snapshots.
Een custom caféracer van Oficina MRS op de Kawasaki stand, gebouwd op basis van een Vulcan S.
Ook een custom bij Harley-Davidson. Een Street 750 aangepakt door Shaw Speed & Custom. Kreeg de naam Factory Racer.
Veel moois bij Yamaha. De nieuwe MT-10, de XJR 1300 en de geweldige Yard Built ‘Faster Son’ van Shinya Kimura.
BMW dan. De S 1000 XR in nieuwe kleurstelling, de lekkere R nineT Scrambler en een R 1200 GS die door MotoKouture werd aangepakt: de MK26 Rahier Hommage.
Bij Triumph veel nieuws te spotten. De nieuwe Classic reeks ziet er in het echt nog beter uit dan op foto. De Thruxton staat er onder meer met Café-kit (helaas niet met Trackracer-kit), de Street Twin onder meer met een knappe Scrambler-kit. Ook de nieuwe Speed Triple staat er te blinken.
Ook bij Ducati veel nieuws, waarvan de Multistrada 1200 Enduro me het meest doet dromen.
KTM: de 1290 Super Duke GT natuurlijk. Ziet er nog sportiever uit dan ik had gedacht.
Honda presenteert de nieuwe Africa Twin en een mooie CB 1100 die werd aangepakt door Mekadrama/Zadig Motorworks.
Bij Suzuki de GSX-R1000 Concept en een fijne GSX1100 Team Force (de #56 van Fastré – Hubin).
En die Indian Scout ziet er ook nog altijd niet verkeerd uit.
Pingback: Test: KTM 1290 Super Duke GT | Jean Le Motard